Wiele osób, które chciały na poczcie kupić znaczki, odchodziło od okienek "z kwitkiem", nie mogąc nabyć potrzebnych artykułów. Widniejąca na tablicy informacja głosiła, że awarii uległ system. W związku z tym zaczęły się przez mieszkańców mnożyć domysły: co się wydarzyło na poczcie, że nie działa Czy zostały utracone wszystkie dane w komputerze? Czy nie wykonano kopii zapasowych? Czy zhakowano serwer? Jak długo będzie ta awaria jeszcze trwała Jakie straty poniosła z tego powodu Poczta Polska W piątek o wyjaśnienia poprosiliśmy Biuro Prasowe Poczty Polskiej S.A. Oto odpowiedź:
– Uprzejmie informujemy, że przywróciliśmy już pełną funkcjonalność w zakresie świadczonych usług w UP Świnoujście 1 oraz jego filiach, a także w Agencjach Pocztowych. Awarii uległ serwer, a do jego naprawy niezbędne okazało się wsparcie dostawcy oprogramowania. Zaistniały problem nie wynikał z próby nieuprawnionego dostępu do zasobów teleinformatycznych Spółki. Dane naszych Klientów nie były i nie są zagrożone.
Klientów, którzy nie mogli skorzystać z pełni świadczonych przez Pocztę Polską usług wskutek tej awarii, najmocniej przepraszamy.
źródło: www.iswinoujscie.pl