Cardi B prezentuje „Enough (Miami)”

Źródło: Warner Music Poland
03/15/24

Cardi B prezentuje „Enough (Miami)”

Cardi B, światowej sławy supergwiazda, sprzedająca diamentowe nakłady płyt, przedstawia swój najnowszy singiel „Enough (Miami)” wraz z towarzyszącym, wysokooktanowym teledyskiem (reż. Patience Harding).

Piosenka jest następcą wydanej w ubiegłym miesiącu „Like What (Freestyle)”. Przed premierą „Enough (Miami)”, Cardi zaprezentowała teaser, który okazał się ogromnym sukcesem (27,5 miliona odsłon, 4,5 miliona lajków, ponad 44 tysiące komentarzy, ponad 230 tysięcy dodanych do ulubionych oraz 9 tysięcy kreacji na TikToku).

Obydwa ostatnie nagrania pojawiają się po najnowszej kooperacji Cardi B z Megan Thee Stallion, czyli „Bongos”. Wcześniej panie stworzyły viralową sensację „WAP”. Utwór potwierdził, że  Cardi B jest jedną z najpopularniejszych artystek Apple Music (najwyższy debiut w historii platformy, najszybszy awans na 1. miejsce). Singiel zajął również 1. miejsce na liście Billboard Hot 100, a także wysokie pozycje na innych notowań Billboardu. Gdyby tego było mało, piosenka zdobyła liczne nominacje i nagrody, gromadząc 3,2 miliardy streamów i 523 miliony wyświetleń na YouTube.

Cardi B jest jedną z najważniejszych artystek muzycznych wszech czasów, osiągając niezwykłe sukcesy w mniej niż dekadę. Jest najwyżej notowaną raperką w zestawieniu „Top Artists (Digital Singles)”, z największą liczbą singli numer 1 (5) na Billboard Hot 100, pierwszą artystką, która osiągnęła szczyt Billboard Global 200 z albumem sprzedanym w 100 milionach egzemplarzy oraz rekordową liczbą trzech utworów z diamentowym statusem w USA. Jej debiutancki album, „Invasion of Privacy”, uhonorowany nagrodą GRAMMY® i pokryty 4-krotną platyną, jest najczęściej streamowanym albumem rapowym w historii Spotify, z wszystkimi utworami osiągającymi co najmniej status platynowego, a „Bodak Yellow” zdobywającym diament. Cardi B zdobyła również 9 nominacji do Grammy, sześć rekordów Guinnessa oraz pięć Spotify One Billion Streams Awards.

Poza muzyką, Cardi B angażuje się w różne projekty, w tym występy w reklamach Beats By Dre, współpracę z Whipshots, wprowadzając jesienny smak Pumpkin Spice, oraz pojawienie się razem z Offsetem w reklamie McDonald’s podczas Super Bowl 2023, tworząc historyczny celebrity meal.