Źródło: Sony Music Entertainment Poland
Choć pierwszych fanów Livka zdobyła dzięki… eklektycznym interpretacjom piosenek internetowych twórców na TikToku (ponad 250K obserwujących i prawie 14M polubień), to już pierwszym singlem – “bezdech” – zadeklarowała swoim odbiorcom, że jej autorska muzyka będzie zgoła odmienna od twórczości influencerów.
To właśnie na TikToku dostrzegł ją Igor Herbut i oczarowany jej niezwykłą wrażliwością, talentem i świeżością zaproponował dołączenie do zacnego grona artystów (m.in. Sary James) reprezentowanych przez Las Management. Osobowość Livki, jej poczucie humoru i “memiczność” w zestawieniu z niezwykle wrażliwą, pełną emocji i momentami mroczną twórczością, tworzą niepowtarzalną mieszankę, która być może okaże się jej własnym przepisem na sukces na rynku muzycznym.
nic(i) to debiutancki singiel Livki, będący kontynuacją alt-popowej ścieżki artystki i zapowiedzią jej debiutanckiego albumu, który będzie oscylować tematycznie wokół uczucia pustki, rozdarcia i niekompletności świata zewnętrznego i wewnętrznego.
Wraz z premierą utworu, Livka rusza w trasę koncertową z zespołem LemON jako ich support, a w międzyczasie wystąpi na showcase’owym festiwalu Next Fest, gdzie będzie można usłyszeć przedsmak jej kolejnych artystycznych działań.