Elektroniczna ewidencja czasu pracy w Urzędzie Miasta stała się faktem

Elektroniczna ewidencja czasu pracy w Urzędzie Miasta stała się faktem
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że świnoujski magistrat planuje wprowadzenie elektronicznego systemu kontroli czasu pracy urzędników. Zapowiedzi się spełniły. Po okresie testowym, który odbył się w czasie pandemii przyszedł moment na realne wprowadzenie elektronicznej ewidencji czasu pracy w życie.

Kto nie musi odbijać kart na rejestratorach?

To wyjaśnił nam rzecznik prezydenta miasta,

Elektroniczny system kontroli czasu pracy testowany był w UM w Świnoujście w czasie pandemii. Po okresie testowania, system został wprowadzony zarządzeniem Prezydenta Miasta z dniem 28 września 2021 roku. Obejmuje wszystkich pracowników urzędu z wyłączeniem kadry kierowniczej – informuje Jarosław Jaz.

UM został wyposażony w czytniki rejestracji czasu. Rejestratory składają się m.in. z kilku przycisków funkcyjnych, które będą rejestrowały wejście, wyjście, wejście służbowe, a także wyjście służbowe urzędników.

źródło: www.iswinoujscie.pl