Emirates nawiązuje współpracę z Departamentem Kultury i Turystyki Abu Zabi

13 maja 2022 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Departament Kultury i Turystyki Abu Zabi podpisały dzisiaj list intencyjny w sprawie zwiększenia liczby podróżujących z globalnej siatki połączeń. Nowe porozumienie wpisuje się w dążenia przewoźnika do promocji turystyki w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W tym celu linie współdziałają z partnerami w branży i wykorzystują okazje, aby zachęcić turystów do odwiedzenia więcej niż jednego kierunku podczas pobytu w tym kraju.

List intencyjny został podpisany podczas targów Arabian Travel Market przez Adnana Kazima, dyrektora handlowego Emirates, i JE Saleha Mohameda Al Geziry’ego, dyrektora generalnego ds. turystyki Departamentu Kultury i Turystyki Abu Zabi.

W ramach porozumienia Emirates i departament będą blisko współpracować przy poszukiwaniu i realizowaniu działań promocyjnych oraz indywidualnych pakietów dla organizatorów turystyki i szerzej pojętej branży na kluczowych rynkach w obrębie siatki połączeń przewoźnika, aby zachęcić podróżujących do odwiedzenia Abu Zabi podczas pobytu w ZEA. Strony będą także współpracować przy kampaniach reklamowych i cross-marketingowych, organizacji wyjazdów zapoznawczych dla przedstawicieli branży turystycznej i mediów oraz konkursach promocyjnych.

Turystyka należy do najważniejszych filarów gospodarki ZEA i odgrywa dużą rolę w jej dywersyfikacji. W 2021 r. została powołana Rada Turystyki Emiratów (Emirates Tourism Council), która ma uatrakcyjnić ofertę turystyczną emiratów poprzez współpracę wszystkich lokalnych władz i departamentów odpowiedzialnych za turystykę, tak aby wzmocnić pozycję ZEA jako chętnie wybieranego kierunku podróży na całym świecie. Według prognoz w 2027 r. turystyka będzie generować 5,4% PKB całego kraju, tj. 116,1 mld dirhamów (31,6 mld dolarów) i zapewniać ponad 1 mln miejsc pracy.

zródło: Infowire.pl

Radio Świnoujście

FREE
VIEW