MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką – transformacja żywieniowa Carrefour Polska w nowym programie TVN

Nikt nie demaskuje żywieniowych mitów tak jak Katarzyna Bosacka. Nikt nie oferuje Polakom półek pełnych zdrowych produktów tak jak Carrefour. Teraz razem będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką.

Bohaterowie programu, zwykli Polacy, którzy codziennie popełniają grzeszki dietetyczne albo stoją przed dylematami żywieniowymi, chcieliby jeść lepiej i mądrze kupować. Dlatego przez 10 odcinków będą spotykać się z Katarzyną Bosacką, by przeprowadzać eksperymenty dietetyczne i tropić dobrą żywność u polskich rolników i hodowców. Pomoże im w tym Carrefour, od dawna współpracujący ze sprawdzonymi producentami wysokojakościowej żywności, którzy kochają naturę i dbają o dobrostan swoich zwierząt.

Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciółdodaje M. Sacha.

W nowym programie Katarzyna Bosacka poruszy takie tematy jak: jajko jako super food, ukryty w jedzeniu cukier i jego zamienniki, podróż naszego posiłku z pola na talerz oraz tajemnicze dodatki do żywności. Odwiedzi również producentów – pasjonatów, którzy do Carrefour dostarczają między innymi jajka od szczęśliwych kur oraz wytwarzane tradycyjnymi metodami miody, warzywa czy suszone owoce.  

Program startuje 24 października br. na głównej antenie TVN oraz dzień później w TTV i będzie gościć w polskich domach przez 10 kolejnych weekendów. Od 3 listopada br. produkty prezentowane w programie objęte zostaną specjalną ofertą handlową, dostępną w katalogach z Katarzyną Bosacką jako ambasadorką akcji na okładce. Dodatkowo artykuły ze Zdrowej Półki będzie można nabyć w sklepach Carrefour z gwarancją najniższej ceny, a markę Carrefour BIO z 10% zniżką w aplikacji Mój Carrefour. Natomiast na stronie konkurs.tvn.pl będą prowadzone zmagania widzów na najlepsze zdjęcia posiłków inspirujących do zmiany nawyków żywieniowych. W konkursie do wygrania jest 10 kart podarunkowych na zakupy w Carrefour o wartości 200 zł w każdym z 5 tygodni konkursu oraz 5 nagród głównych o wartości 500 zł.

 

Let’s block ads! (Why?)

zródło: Infowire.pl