Podczas dorocznej konferencji ogłoszono wyniki konkursu Academy of Marketing Science Mary Kay Doctoral Dissertation Awards a rok 2021 r.

Business Wire/Mary Kay Inc.

W sponsorowanym przez spółkę Mary Kay konkursie przyznawane są stypendia dla doktorantów, dzięki którym mogą oni realizować swoje aspiracje zawodowe i edukacyjne w dyscyplinach związanych z marketingiem.

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– spółka Mary Kay Inc., jedna z największych korporacji działających na rzecz upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet, nie ustaje w trwającym już od kilku dekad wspieraniu inicjatyw edukacyjnych i badawczych, ogłaszając zwycięzców tegorocznej edycji Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards podczas dorocznej konferencji Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, która odbyła się online w zeszłym miesiącu. Działająca na całym świecie firma kosmetyczna przyznaje stypendia doktorantom w dziedzinie marketingu, aby umożliwić im zaprezentowanie obronionych prac doktorskich kolegom z innych uczelni i państw. Finaliści wyłaniani są na podstawie końcowych prezentacji podczas corocznej konferencji AMS Annual Conference.

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/.

Zgłoszenia przyjmowane są od doktorantów każdej uznanej uczelni wyższej lub szkoły biznesu lub zarządzania na całym świecie. Finalistami tegorocznej edycji Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards są:

Finaliści Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award w 2021 r.

· Zwyciężczyni – Luo Bowen, doktorantka, University of Rochester, Stany Zjednoczone;

· II miejsce – Aleksandrina Atanasova, doktorantka, Royal Holloway University of London, Wielka Brytania;

· III miejsce – Riley Krotz, doktorant, University of Tennessee, Stany Zjednoczone;

Finaliści Mary Kay Doctoral Dissertation Award w 2021 r.

· Zwyciężczyni – dr Irene Nahm, University of Minnesota, Stany Zjednoczone;

· II miejsce – dr Constant Pieters, Uniwersytet w Tilburgu, Holandia;

· III miejsce – dr Victor Lima, York University, Kanada.

„Mary Kay angażuje się w tworzenie szans na upodmiotowienie, rozwój kariery i edukację na całym świecie – powiedziała Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu w Mary Kay Inc. – Dzięki wsparciu specjalistów od marketingu w ramach konkursu Academy of Marketing Science Dissertation and Dissertation Proposal Awards wybitne osoby mają możliwość zabłysnąć i rozwinąć swoją karierę. Wnoszą oni ogromny wkład w dziedzinę marketingu i możliwość wspierania ich badań to dla nas zaszczyt”.

„Każdego roku w konkursie Mary Kay Dissertation Awards otrzymujemy dziesiątki zgłoszeń od specjalistów z marketingu, którzy chcą rozwinąć karierę albo uzyskać opinię zwrotną od kolegów po fachu, aby udoskonalić swoje prace doktorskie – powiedziała Julie Moulard, prezes Academy of Marketing Science. – Przez ponad dwie dekady konkurs Mary Kay Dissertation Awards stwarza im możliwości doskonalenia badań, nawiązywania kontaktów z liderami w branży oraz zwiększania rozpoznawalności w środowisku akademickim, co ma kluczowe znaczenie dla pomnażania wartości merytorycznej ich pracy i publikowania wyników badań w renomowanych czasopismach naukowych w dziedzinie marketingu”.

Więcej informacji na temat konkursu Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation Awards można znaleźć tutaj.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, prawie 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych i zapachów, oraz nawiązuje współpracę z organizacjami na całym świecie w celu wprowadzania korzystnych zmian społecznych. Mary Kay Global Design Studio to wewnętrzna agencja kreatywna May Kay pełniąca funkcję inkubatora dla współpracy pomiędzy stylistami, projektantami i influencerami oraz kampanii brandingowych mających na celu transformowanie designu produktów i opakowań oraz tworzenie innowacji cyfrowych zorientowanych na konsumenta.

Academy Marketing Science

Academy of Marketing Science to międzynarodowa organizacja non-profit skupiająca naukowców i specjalistów. Jej działalność skupia się na promowaniu wysokich standardów i doskonałości w tworzeniu i rozpowszechnianiu wiedzy marketingowej oraz rozwijaniu praktyki marketingowej poprzez przywództwo w dyscyplinie marketingu na całym świecie. W realizacji swojej misji kieruje się najwyższymi standardami etyki i kolegialności.

Wersja źródłowa na businesswire.com: www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/.

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

Marykay.com/newsroom

tel. (+1) 972.687.5332

e- mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Adblock test (Why?)

Źródło: PAP MEDIAROOM