„Prosto z zagrody” – świeże polskie mięso w Netto

Świeże mięso polskiego pochodzenia to nowa oferta Netto w ramach marki własnej „Prosto z zagrody”. Miłośnicy klasycznych polskich dań znajdą w sklepach sieci bogaty wybór produktów: mięso drobiowe, wieprzowe czy wołowe. Markę „Prosto z zagrody” wyróżniają także nadające się w 100 proc. do recyklingu opakowania.

Rosół i pieczony drób to klasyczny niedzielny obiad w wielu polskich domach. Idealnie nadadzą się na niego rosołowa porcja wołowiny „Prosto z zagrody” (17,99 zł za 1 kg) i świeża kaczka w całości (10,99 zł za 1 kg). Często goszczą na naszych stołach uwielbiane przez dzieci kotlety mielone, do przygotowania których niezbędne będzie mięso mielone wieprzowe z szynki „Prosto z zagrody” (9,99 zł za 0,5 kg). Z kolei fani żeberek na pewno docenią porcję żeberek wieprzowych „Prosto z zagrody” (17,99 zł za 1 kg). Na nieco lżejszy obiad świetnie sprawdzi się filet z indyka „Prosto z zagrody” (19,99 zł za 1 kg), a na przystawkę lub przekąskę najlepszy będzie tatar wołowy – gotowy do spożycia (5,59 zł za 200 g).

Produkt polski
Polskie pochodzenie mięs „Prosto z zagrody” oznacza, że wszystkie produkty pochodzą ze zwierząt, które urodziły się i były hodowane na terenie naszego kraju. Wszystkie opakowania produktów „Prosto z zagrody” są oznaczone logotypem „Produkt polski” poświadczającym ich polskie pochodzenie.

Ekologia przede wszystkim

Wielkim plusem produktów „Prosto z zagrody” jest także ekologiczny charakter opakowań, które powstały w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku i w pełni nadają się do ponownego recyklingu. Wszystkie są oznaczone odpowiednimi piktogramami informującymi kupujących o ich pochodzeniu i przydatności do ponownego przetworzenia. Dzięki takiemu przyjaznemu dla środowiska rozwiązaniu możliwe jest ograniczenie ilości wprowadzanego na rynek nowego plastiku.

Marki własne

„Prosto z zagrody” to tylko jedna z wielu marek własnych Netto, które sieć sklepów wprowadza w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów. Dążąc do zapewnienia produktów jak najwyższej jakości w jak najniższych cenach, Netto wprowadziło w samym 2020 r. ponad 80 nowych pozycji marek własnych. Znaczna ich część to produkty pochodzenia polskiego, co pozwala Netto nie tylko wesprzeć polskich dostawców i gospodarkę, ale także zadbać o środowisko poprzez ograniczenie transportu z odległych lokalizacji.
Oferta mięs „Prosto z zagrody” ważna od 8 do 13 marca.

Więcej informacji o ofercie sieci handlowej Netto na:
• Stronie www: netto.pl
• Profilu na Facebooku: Netto Polska

Ewa Zaborska
Project Executive

Let’s block ads! (Why?)

Źródło: iswinoujscie.pl