Rivo świętuje sukces remiksu klasycznego utworu Disclosure

Źródło: Universal Music Polska
08/05/24

Rivo świętuje sukces remiksu klasycznego utworu Disclosure

Po dziesięciu latach od premiery klasycznego już singla „You & Me” Disclosure, francuski DJ i producent Rivo tchnął w niego nowe życie.

Jeszcze przed oficjalną premierą, nowa wersja wygenerowała ponad 100 mln wyświetleń na TikToku. Kawałek promowali m.in. Sigala, Adriatique, Matt Sassari, Liva K, Loud Luxury, Keinemusik czy Adam Port, grając go na imprezach na całym świecie.

Po premierze remiksu w sieci rozpętało się szaleństwo. Singiel udostępniono m.in. na profilach Paris Staint-Germain (41 mln obserwujących na TikToku), Jasmine Tooks (17 mln) czy BeIN Sports (6 mln), dzięki czemu błyskawicznie rozszedł się po całym świecie. Do dziś piosenka wygenerowała ponad 300 mln odsłon na TikToku. Na Spotify od premiery remix odtworzono już niemal 120 mln

Rivo zaproponował świeże spojrzenie na utwór brytyjskiego duetu, umiejętnie łącząc swoją ulubioną stylistykę Afro House z groovem Disclosure i wyjątkowym wokalem Elizy Doolittle. – Nagranie remiksu tak kultowego utworu było dla mnie inspirującym wyzwaniem. Starałem się uszanować esencję oryginału, która sprawiła, że piosenka odniosła tak duży sukces, a jednocześnie nadać mu własny, kreatywny charakter – komentuje Rivo.

blank