Siła Polskich Domów. Polscy Artyści idą po „ZŁOTO”

Dzisiejsza produkcja muzyczna stoi przed wyjątkowym wyzwaniem – jak przedstawić siłę i wpływ polskiej muzyki tanecznej w polskiej kulturze?
Odpowiedzią na to pytanie jest nowy projekt muzyczny, który nie tylko pokazuje, że muzyka tego gatunku jest obecna w każdym polskim domu, ale także ilustruje jej popularność i wszechobecność w społeczeństwie. Jednocześnie przesłany do Państwa singiel promuje tegoroczną trasę koncertową „Roztańczony Narodowy”.

Piosenka o tytule „Złoto” to również pewnego rodzaju hołd dla wspaniałych brzmień muzyki tanecznej z lat 90. W tekście pada wiele nawiązań do symboli z tego okresu.

Celem tego projektu jest stworzenie produkcji o dużej sile radości, empatii i zrozumienia.

Główną koncepcją tego utworu jest ukazanie muzyki i tańca jako remedium na wszelkie trudności, jako swoista odskocznia od problemów dnia codziennego, zapewniający chwilę odprężenia i rozrywki. Poprzez tę prezentację artyści chcą podkreślić uniwersalność i siłę przekazu muzyki, ukazując jej pozytywny wpływ na ludzką psychikę i emocje, oraz oferując odbiorcom chwilę beztroski.