Nowa era muzyki Dove Cameron

Źródło: Sony Music Entertainment Poland

Dove Cameron – Too Much

Listen to Too Much by Dove Cameron.

Czytaj więcej

Sprzedająca platyny piosenkarka, autorka tekstów i laureatka nagrody Emmy, Dove Cameron, powraca z elektryzującym nowym singlem „Too Much”, wydanym nakładem Disruptor Records/Columbia Records.
Pełen energii „Too Much” jeszcze głębiej eksploruje charakterystyczną dla Dove estetykę dark-popu, łącząc zmysłowe wokale, hipnotyzujący retro beat i uzależniający refren. To bezkompromisowa celebracja poczucia własnej wartości i indywidualności – przekształcająca dawną krytykę bycia „za bardzo” w odważne, pełne siły przesłanie.

Napisałam tę piosenkę w oparciu o całe życie doświadczeń, kiedy czułam, że wszędzie, gdzie się pojawiam, jest mnie «za wiele». Stworzyłam ją również dla każdego, kto kiedykolwiek usłyszał, że powinien zająć mniej miejsca albo przygasić swoje światło dla czyjejś wygody. Stała się dla mnie mantrą, że nigdy nie muszę robić się mniejsza, by sprostać czyimś oczekiwaniom, a każdy, kto tego ode mnie wymaga, nie chce mojego dobra tak, jak ja pragnę jego. «Too Much» to tak naprawdę hymn o posiadaniu prawa do własnej mocy i integralności; o tym, by nie porzucać żadnej części siebie dla nikogo, niezależnie od waszej relacji. Jeśli ktoś powiedział ci, że jesteś «za bardzo» to tak naprawdę przyznał, że nie potrafi unieść twojej wielkości. To nie jest przestrzeń, w której warto być. Bądź wielki. Znajdź sobie większy pokój!

komentuje Dove

„Too Much” to pierwsze wydawnictwo Dove od czasu jej świetnie przyjętego przez krytyków albumu „Alchemical: Volume 1”, który zawierał takie hity, jak podwójnie platynowy singiel „Boyfriend” (ponad miliard streamów na całym świecie), a także uwielbiane przez fanów utwory „Breakfast” i „Lethal Woman”. Dzięki „Alchemical Vol. 1” Dove została nagrodzona VMA i AMA w kategorii Najlepszy nowy artysta. Najnowszy singiel Dove zapowiada ekscytujący rozdział w jej muzycznej podróży – artystka łączy niemalże filmową intensywność z bezkompromisowym przekazem o sile i autentyczności.
Dove Cameron ma już prawie 50 milionów obserwujących na Instagramie, 1,9 miliona na X i 13,5 miliona na TikToku. Jako artystka o niezwykłej wizji zyskuje jeszcze więcej uwagi, odkąd wydała przebój „Boyfriend”. Noir-popowy kawałek szybko stał się ukochanym queerowym hymnem i zgromadził ponad miliard streamów. Singiel zdobył status podwójnej platyny, zajął #2 miejsce na liście Billboard’s U.S. Top 40 Pop Chart i trafił do Top 20 zestawienia Hot 100 Chart. Teledysk do utworu ma już ponad 88 milionów wyświetleń na YouTube.
Po wydaniu „Boyfriend” przyszła pora na singiel „Breakfast” (ponad 200 mln streamów) – ważny statement na temat nierówności płci, dynamiki władzy i cielesnej autonomii. Fani i krytycy byli jednogłośni, jeśli chodzi o singiel „Bad Idea” (40 mln), podobnym sukcesem cieszył się także utwór „Girl Like Me” (nowa odsłona hitu „Girl Like You” Edwyna Collinsa z 1994 roku ciesząca się ponad 14 mln streamów). Następnie artystka podzieliła się zmysłową balladą z Khalidem – „We Go Down Together” zgromadził już ponad 80 mln streamów.
Dove niedawno zakończyła zdjęcia do serialu „Obsesja”, erotycznego, psychologicznego thrillera na podstawie bestsellerowej powieści „56 Days”, którego producentami wykonawczymi są James Wan i Atomic Monster (Amazon). Wśród jej najnowszych aktorskich sukcesów znajdują się także „Historia świata: Część II” Mela Brooksa oraz nominowany do Emmy serial Apple TV+ „Schmigadoon!”.
Oprócz muzyki i aktorstwa Dove Cameron stała się także ikoną mody – jako twarz perfum Balmain, współpracując z luksusowymi markami Valentino, Coach i Carolina Herrera. Pojawiła się także na okładkach wielu prestiżowych magazynów, w tym „Vogue Greece” (jako muza Oliviera Rousteinga), „ELLE Singapore”, „Vogue Thailand”, „Cosmopolitan”, „Billboard”, „Flaunt”, „Dujour”, „InStyle Mexico”, „Numero” i „Von Magazine” przed obiektywem Ellen von Unwerth.
blank