The Weeknd tańczy w płomieniach

Źródło: Universal Music Polska

Artysta zapowiada nowy album singlem i klipem.

Podczas ostatniej konferencji Apple „It’s Glowtime” The Weeknd zaprezentował nowy utwór i zakulisowe wideo zarejestrowane iPhone’em 16 Pro. Zrealizowany przez Antona Tammiego i Erika Henrikksona teledysk do piosenki „Dancing in the Flames” jest już w sieci i także nakręcono go nowym urządzeniem marki Apple.
iPhone 16 Pro, najbardziej zaawansowany iPhone w historii, ma większy wyświetlacz i najcieńsze ramki w historii produktów Apple. Profesjonalny system kamer zapewnia wszystkie nowe funkcje kreatywne, w tym możliwość nagrywania w 4K 120 klatek na sekundę w Dolby Vision w celu płynnego przechwytywania wideo w zwolnionym tempie. Doskonale widać w teledysku do „Dancing in the Flames”. Cztery nowe mikrofony o jakości studyjnej zachowują realistyczne nagrane dźwięki, Audio Mix wykorzystuje uczenie maszynowe do identyfikacji i oddzielania elementów tła od mowy, dając użytkownikom trzy opcje głosowe: In-Frame Mix, Studio Mix i Cinematic Mix i wiele więcej. iPhone 16 Pro jest również wyposażony w potężny układ A18 Pro i znacznie bardziej żywotną baterię. Urządzenie jest dostępne w czterech wersjach kolorystycznych – black titanium, white titanium, natural titanium oraz desert titanium.
Miniony tydzień był niezwykle ważny dla The Weeknd i jego fanów. Artysta ujawnił tytuł i okładkę swojego nadchodzącego albumu „Hurry Up Tomorrow”. Krążek będzie zwieńczeniem trylogii zapoczątkowanej na „Dawn FM” i kontynuowanej na „After Hours”. Słuchacze nie mogą się doczekać premiery krążka, który będzie świadectwem potężnej ewolucji The Weeknd jako artysty. 

The Weeknd ogłasza nowy album

Tytuł nowej płyty The Weeknd to „Hurry Up Tomorrow”. Artysta opublikował okładkę wydawnictwa.

Universal Music Polska & Def Jam Recordings Poland – biuro prasowe

Artysta połączył ogłoszenie albumu z imponującym, transmitowanym na YouTubie koncertem w São Paulo w Brazylii na Estádio MorumBI. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Playboi Carti oraz Anitta. Miliony fanów na całym świecie były świadkami wyjątkowego występu, podczas którego The Weeknd zaprezentował swoje charakterystyczne brzmienie i imponującą produkcję sceniczną. Koncert podbił listy oglądalności w Stanach Zjednoczonych i 24 innych krajach, umacniają pozycję The Weeknd jako globalnej ikony muzyki. 10% wpływów netto ze sprzedaży wszystkich produktów podczas koncertu i w internetowym sklepie artysty trafiło do Brazilian Soul Fund of BrazilFoundation – organizacji wspierającej społeczności dotknięte klęskami żywiołowymi i zmagające się z trudnościami gospodarczymi w południowej Brazylii.
 
 
 
 
 
blank