Źródło: Universal Music Polska
Artysta zapowiada nowy album singlem i klipem.
Podczas ostatniej konferencji Apple „It’s Glowtime” The Weeknd zaprezentował nowy utwór i zakulisowe wideo zarejestrowane iPhone’em 16 Pro. Zrealizowany przez Antona Tammiego i Erika Henrikksona teledysk do piosenki „Dancing in the Flames” jest już w sieci i także nakręcono go nowym urządzeniem marki Apple.
iPhone 16 Pro, najbardziej zaawansowany iPhone w historii, ma większy wyświetlacz i najcieńsze ramki w historii produktów Apple. Profesjonalny system kamer zapewnia wszystkie nowe funkcje kreatywne, w tym możliwość nagrywania w 4K 120 klatek na sekundę w Dolby Vision w celu płynnego przechwytywania wideo w zwolnionym tempie. Doskonale widać w teledysku do „Dancing in the Flames”. Cztery nowe mikrofony o jakości studyjnej zachowują realistyczne nagrane dźwięki, Audio Mix wykorzystuje uczenie maszynowe do identyfikacji i oddzielania elementów tła od mowy, dając użytkownikom trzy opcje głosowe: In-Frame Mix, Studio Mix i Cinematic Mix i wiele więcej. iPhone 16 Pro jest również wyposażony w potężny układ A18 Pro i znacznie bardziej żywotną baterię. Urządzenie jest dostępne w czterech wersjach kolorystycznych – black titanium, white titanium, natural titanium oraz desert titanium.
Miniony tydzień był niezwykle ważny dla The Weeknd i jego fanów. Artysta ujawnił tytuł i okładkę swojego nadchodzącego albumu „Hurry Up Tomorrow”. Krążek będzie zwieńczeniem trylogii zapoczątkowanej na „Dawn FM” i kontynuowanej na „After Hours”. Słuchacze nie mogą się doczekać premiery krążka, który będzie świadectwem potężnej ewolucji The Weeknd jako artysty.
Artysta połączył ogłoszenie albumu z imponującym, transmitowanym na YouTubie koncertem w São Paulo w Brazylii na Estádio MorumBI. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Playboi Carti oraz Anitta. Miliony fanów na całym świecie były świadkami wyjątkowego występu, podczas którego The Weeknd zaprezentował swoje charakterystyczne brzmienie i imponującą produkcję sceniczną. Koncert podbił listy oglądalności w Stanach Zjednoczonych i 24 innych krajach, umacniają pozycję The Weeknd jako globalnej ikony muzyki. 10% wpływów netto ze sprzedaży wszystkich produktów podczas koncertu i w internetowym sklepie artysty trafiło do Brazilian Soul Fund of BrazilFoundation – organizacji wspierającej społeczności dotknięte klęskami żywiołowymi i zmagające się z trudnościami gospodarczymi w południowej Brazylii.