Źródło: Universal Music Polska
Piosenka i klip promują album „143”.
Po otrzymaniu nagrody MTV Video Vanguard Award podczas niedawnej gali MTV Video Music Award, Katy Perry prezentuje kolejny singiel, zapowiadający jej nadchodzący album „143”. W „I’m His, He’s Mine” Katy i zaproszona do współpracy Doechii wymieniają się przemyśleniami na temat tego, jaką rolę pełnią w życiu swoich partnerów. Nowy album Perry ukaże się 20 września nakładem Capitol Records.
W teledysku nieustraszona Katy delektuje się namiętnym uściskiem ze swoim partnerem podczas skoku ze spadochronem, a następnie podróżuje ulicami Barcelony na dachu jego samochodu. Na ekranie partneruje jej reprezentująca barwy wytwórni Top Dawg Entertainment / Capitol Records Doechii.
W ubiegłym tygodniu pięciokrotna laureatka VMA pierwszy raz od 2017 r. pojawiła się na scenie MTV, występując w podwójnej roli – zarówno jako gospodyni, jak i wykonawczyni. Uhonorowana statuetką Video Vanguard Award 2024 Katy wykonała oszałamiający, obejmujący przekrój całej kariery medley swoich największych hitów, w tym po raz pierwszy „I’m His, He’s Mine”.
Dostępny w przedsprzedaży album „143” to seksowny i odważny krążek będący powrotem artystki do szczytowej formy. „143” jest wypakowane mocarnymi, zmysłowymi i prowokacyjnymi popowymi hymnami. Z miejsca się w nich zakochasz. To wydawnictwo, w które Katy włożyła mnóstwo serca i mnóstwo bitów na minutę.
Katy Perry ma na koncie 115 miliardów streamów, 70 mln sprzedanych albumów i 143 mln singli. Z takim wynikiem jest jedną z najbardziej dochodowych artystek wszech czasów.
Debiut Katy Perry w Capitol Records, „One of the Boys” wydane w 2008 roku, zawiera takie hity jak „I Kissed A Girl” (6x platyna) i „Hot N Cold” (8x platyna). Drugi album studyjny Katy, „Teenage Dream” (2010), zdobył najwięcej odznaczeń notowanych przez RIAA w historii zestawień. Poza wielkimi hitami „Firework” i „California Gurls”, 9x platynowy album zawiera takie przeboje jak „E.T.” i „Teenage Dream”, które mają status 10x platyny.
Wydane w 2013 roku „PRISM” zdobyło 5x platynę. Katy Perry została pierwszą artystką, której klipy przekroczyły trzy miliardy wyświetleń – chodzi o „Dark Horse” i 15x platynowe „Roar”. Obecnie „Roar” ma już ponad cztery miliardy wyświetleń na YouTube. Z kolei „Dark Horse” przekroczyło miliard streamów w Spotify. Katy może pochwalić się imponującą liczbą ponad 57 mln słuchaczy i 30 mln obserwujących w popularnym serwisie streamingowym.
„Witness” z 2017 przyniósł takie przeboje jak „Chained to the Rhythm” ft. Skip Marley (2x platyna) oraz platynowe „Bon Appétit” ft. Migos i „Swish Swish” ft. Nicki Minaj. „Never Really Over” z ostatniego dotychczas wydanego albumu „SMILE”, ma status platyny i odnotował najlepszy debiut w serwisach cyfrowych w karierze Katy Perry. Na wydawnictwie znalazły się także złote „Daisies” i „Harleys in Hawaii”. „SMILE” do dziś sprzedano w ponad 2,5 mln egzemplarzy, a liczba streamów przekroczyła 4 miliardy.
Katy Perry jest nie tylko jedną z najbardziej dochodowych artystek w muzyce. Artystka udziela się także w wielu filantropijnych przedsięwzięciach. W 2013 roku została Ambasadorką dobrej woli UNICEF i rozpoczęła działanie na rzecz dostępu dzieci do opieki medycznej, edukacji, równości i ochrony. Katy jest także sojuszniczką LGBTQ+. Otrzymała w tej dziedzinie wiele wyróżnień, w tym m.in. Trevor Proejct’s Hero Award w 2012, Human Rights Campaign’s National Equality Award w 2017, amfAR’s Award of Courage w 2018 i Variety’s Power of Women w 2021 za pracę założonej przez nią Firework Foundation. Misją organizacji jest zapewnienie lepszego startu dzieciom z biedniejszych społeczności oraz umożliwianie im rozwijania artystycznych pasji.
Katy Perry spełnia się także jako bizneswoman. Założyła stworzyła kolekcję butów Katy Perry Collections. Zasiadła w zarządzie Board of Bragg, producenta Apple Cider Vinegar. Od wczesnych momentów funkcjonowania firmy, wspierała Impossible Foods, producenta roślinnego mięsa. Aktywnie inwestuje w Apeel Sciences, która zajmuje się opracowywaniem roślinnych technologii przedłużania przydatności do spożycia świeżych produktów, poprawiania jakości i ograniczania marnowania żywności. Katy Perry inwestuje także w Samsarę, środowiskowo-technologiczną firmę opracowującą nieskończony cykl recyclingu, by zakończyć zanieczyszczenie plastikiem. Niedawno gwiazda współzałożyła De Soi, linię gazowanych drinków bezalkoholowych zawierających naturalne adaptogeny, we współpracy z AMASS.
Katy Perry zakończyła świetnie ocenianą rezydencję w Las Vegas zatytułowaną „PLAY”. Gdy „American Idol” powrócił na antenę w 2018, Perry zajęła fotel jurorki. Właśnie zakończyła swój siódmy i ostatni sezon popularnego show.